לשעבר העורך הראשי של מגזין הבידור פנאי פלוס (Pplus)
בעל רקע עשיר בסיקור עולם הבידור והעיתונות, ובייזום והקמה של מוצרי תוכן דיגיטליים (סלונה, Pplus, ועוד). עוסק כיום בעריכת תוכניות טלוויזיה וכתיבת תסריט, ובעליו של אתר הטריוויה הבינלאומי HowSmart.net.
בן 47, אב לתאומות.
הסיפור האמיתי של הריאליטי
איך התחיל הריאליטי? מי הולך להשתתף בתוכנית ריאליטי?על מה חותמים המשתתפים?
מי מחליט מי מתקבל לתוכנית, ולמה? מה באמת קורה בצילומים?המציאות שאחרי הריאליטי – מה קורה למשתתפים אחרי שהתוכנית משודרת?
מציאות מתעתעת בעולם דיגיטלי – להבחין בין אמיתי ומזויף
פרופיל ברשת חברתית | חוות דעת על מוצר | מידע בוויקיפדיה
פוסט ברשת חברתית לעומת הודעה בוואטסאפ | פישינג (השגת סיסמאות בזדון)
ממפורסם לסלב
מה ההבדל בין מפורסם לסלב | הולדתו של הסלב בהיסטוריה | מה טוב בלהיות מפורסם – הישגים שהשיגו מפורסמים בזכות סלבריטאיותם (גיוס כספים לצדקה).
המחירים אותם משלמים מפורסמים | האם בעתיד כולם יהיו מפורסמים?
מסרים מוחבאים בתקשורת
מה היא פרסומת? מה ההבדל בין פרסומת במקבץ פרסומות לתוכן שיווקי? איך מזהים תוכן שיווקי? איך מזהים את האינטרס מאחורי כל פרסום?
סדנאות
נוכחות דיגיטלית – הרבה תוכן וידאו
סדרת מפגשים עם אור על תכני וידאו ונוכחות דיגיטלית ברשתות החברתיות.יצירת תכני וידאו למגמה בליווי מקצועי: הגדרת הצרכים, קהל היעד, הפלטפורמה, סידור התוכן בצורה אטרקטיבית, קידומו והפצתו בצורה אורגנית וממומנת.
לפני שפותחים את המצלמה ונותנים נאום לאומה יש כמה כללי בסיס שכדאי להקפיד עליהם: איפור/שיער, תאורה, תסריט להקראה, זווית מצלמה, עמידה מול מצלמה.
כתיבת תחקיר
לפני שאנחנו פותחים את הפה, כדאי שנדע את העובדות. איך מחפשים את המידע הרלוונטי? איך להימנע ממלכודות של מידע שגוי? איך בודקים עובדות?